HRSK

Over ons

HRSK is ontstaan uit een intrinsieke drang om te pionieren en nieuwe uitdagingen aan te gaan. We ontdekten dat de wereld van salarisadministratie en HR niet altijd de meest vooruitstrevende is, en vonden dat dit anders kon en moest.

Over ons

Met moderne tools, verhelderende ideeën en frisse persoonlijkheden waait er sinds de oprichting van HRSK een nieuwe wind! We vervullen niet alleen je basisbehoeften, maar gaan een stap verder. We staan altijd klaar, begrijpen wat er speelt en bieden innovatieve oplossingen.

Natuurlijk sta je als onze klant op nummer 1, maar vlak daaronder staat het verbeteren van de sector, we willen de standaarden verhogen. Salarisadministratie en HR hoeft niet saai en stroperig te zijn, maar kan met de juiste aanpak een proces van soepele handelingen zijn.

Onze wereld staat bol van de wetten, regels en verplichtingen. Omdat we zelf ondernemers zijn, weten we hoe lastig dat soms kan zijn. Het is dan ook onze missie om jouw leven als ondernemer makkelijker te maken, je problemen op te lossen en je te ondersteunen bij de groei van je bedrijf.

Bespaar tijd, bespaar energie en richt je op je kernactiviteiten door je salarisadministratie en HR-zaken uit te besteden aan HRSK. We beloven je dat het werkt!

Benieuwd naar het tarief voor een specifieke dienstverlening?

Aarzel niet en neem contact op!